درباره بدلیجات زرلوکس

درباره ما

درباره فروشگاه اینترنتی بدلیجات زرلوکس باید عرض شود که از سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. زرلوکس سعی دارد جدیدترین و به روزترین بدلیجات و زیورآلات را به بهترین و سریعترین روش ممکن که خرید اینترنتی بدلیجات است در اختیار عموم قرار دهد.ما از سال 94 به صورت حرفه ای و فقط به صورت آنلاین فروش اینترنتی بدلیجات و زیورآلات را آغاز کردیم که شامل سایت و پیج اینستاگرام و همچنین کانال تلگرام می باشد.

محصولاتی که می توانید در سایت بدلیجات و زیورآلات زرلوکس خریداری نمایید در حال حاضر شامل انواع دستبند، گردنبند، پابند، انگشتر، گوشواره، زنجیر، ست و نیم ست، ساعت و سایر اکسسوری های مردانه و زنانه و همچنین بچگانه می باشد.

تمام تلاش ما این بوده است که بهترین مارک بدلیجات از جمله مارک شوپینگ و کارتیر و مونت بلانک و … را برای شما عزیزان گرداوری کنیم تا بتوانید از بهترین محصولات بدلیجات و زیورآلات استفاده نمایید.

همچنین کلیه بدلیجات ما از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار می گیرند تا با خیال راحت آن را برای شما عزیزان در سایت و در دسترس قرار دهیم و از بابت کیفیت محصولات خیالمان راحت باشد.

شما عزیزان می توانید از طریق سه روش عنوان شده یعنی سایت و اینستاگرام و تلگرام بدلیجات مورد نظرتان را خریداری نمایید.

ورود به فروشگاه اینترنتی بدلیجات و زیورآلات زرلوکس

شما از طریق بخش فروشگاه و یا هر بخش دیگر می توانید روی محصول کلیک کنید و روی دکمه “افزودن به صفحه خرید” کلیک نمایید تا وارد بخش پرداخت شوید.سپس اطلاعات مربوط به آدرس و تماس را وارد کرده تا وارد صفحه درگاههای پرداخت شوید.

شما می توانید با کلیه کارتهای عضو شتاب به صورت آنلاین خریدتان را نهایی نمایید و بعد از دو الی سه روز سفارشتان را درب منزل دریافت نمایید.

ورود به کانال بدلیجات زرلوکس

در صورتی که از سایت خرید انجام دهید به راحتی و سادگی و از طریق کارت های عضو شتاب می توانید خریدتان را انجام دهید.اگر هم قصد دارید از طریق اینستاگرام و تلگرام خرید نمایید می توانید از طریق واریز به کارت های عضو شتاب ما از ما خرید کنید.در هنگام خردید از طریق کانال تلگرام می توانید به آیدی @zar_luxe پیام دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

یا اینکه می توانید مستقیما به شماره کارت 6104337473772398 به نام ماریه حسنی مبلغ محصول را واریز نمایید و با ارسال فیش واریزی سفارش خود را ثبت نمایید.

ورود به پیج اینستاگرام بدلیجات زرلوکس

درباره ارسال محصولات نیز باید عرض کنیم در حال حاضر مطمئن ترین روش را برگزیده این و از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران می باشد و درب منزل شما توسط مامور اداره پست تحویل داده می شود.

ممکن است کالاها و بدلیجاتی که در این سایت قرار میگیرد در فروشگاههای شهر شما وجود نداشته باشد و یا خرید آن برای شما متحمل هزینه های بیشتر در وقت و پول شما گردد اما می توانید با کمترین هزینه و معادل قیمت فروشگاههای سراسر کشور و طبق قیمتها و تعرفه های مصوب اتحادیه آن ها را از سایت ما تهیه نمایید.

همچنین در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با نحوه و زمان ارسال مرسولات و همچنین برخورد و نحوه پاسخگویی کارمندان سایت زرلوکس با شماره های زیر به صورت تماس تلفنی ،واتساپ،تلگرام در ارتباط باشید.

آدرس:استان: گلستان، گنبدکاووس، بخش مرکزی، محله مدرس، کوچه (بنیاد مسکن)، بن بست پنجم[شهید میرزا ابراهیم فخار]، پلاک: 124.0، مهستان، طبقه: 2، واحد: غربی،

09354513002

09119807769